Mijn zoon zit er al een tijdje mee dat het internet niet
snel genoeg werkt. Wanneer hij zit te gamen kan onze andere dochter niet veel
meer doen op het internet. Zij vinden dit beide erg vervelend en zeggen dit ook
regelmatig. Wij hebben nu al een paar keer gebeld naar de provider en zij zijn
ook langs geweest. Nu is het probleem er nog steeds en weten wij niet goed wat
wij moeten doen.
De aanbeveling
Nu heeft er een vriend een glasvezelkabel aanbevolen. Deze
kabel kan veel gemakkelijker telefoongesprekken doorlaten, maar ook sneller up-
en downloaden op het internet. Alhoewel hij mij dit aanraadde wist hij niet
meer zo goed wie zijn glasvezel leverancier
was. Hij vertelde dat hij niet een glasvezel
leverancier had, maar dat hij er wel meerdere had. Over de eerste
leverancier was hij niet zo tevreden, dus voordat hij aan de slag was gegaan
had mijn vriend hem alweer weggestuurd. Achteraf vond hij dat hij een beetje
kortaf had gereageerd en had daarom ook zijn excuses aangeboden aan deze glasvezel
leverancier.
Goede service
De leverancier die hierna kwam was hij wel over te spreek.
Hij vertelde mij dat de leverancier goed te werk ging en daarnaast ook nog eens
erg vriendelijk was. Ook kreeg hij van deze leverancier een tegoedbon voor een
tweede aanleg van een glasvezelkabel. Maar nu een jaar later is hij deze tegoedbon
kwijtgeraakt. Hij heeft het bedrijf vervolgens opgebeld en kreeg van hen een
nieuwe tegoedbon.
Nu is het wachten
Deze glasvezel leverancier komt volgende week bij mij de
kabel leggen. Dit alles geregeld door mijn vriend en door de goede service van
het bedrijf. Ik ben nu al erg tevreden als ik de verhalen hoor erover. Ook
kijken mijn kinderen er erg naar uit. Ze hebben het er al constant over. Ik
hoop dat hierna alle problemen zijn opgelost. En zo niet dan geloof ik dat dit
bedrijf mij maar al te graag wil helpen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten