maandag 25 oktober 2021

Waarom een glasvezelkabel aanschaffen?

 

Dit is een onderwerp dat de afgelopen jaren een flinke opmars heeft gemaakt. Onze interesse in goed en snel internet is namelijk enorm gegroeid afgelopen decennia en we zoeken dan ook continu manieren om dit zo snel mogelijk te krijgen. We vinden steeds meer nieuwe manier om goed en zelfs beter bereikbaar te zijn dan ook tevoren. Zeker afgelopen jaren, gedurende Covid’19, is het belangrijk geweest om goede toegang tot internet te hebben. We mochten onze huizen niet verlaten en moesten daarom vanuit thuis werken en van onderwijs genieten. Dit ging allemaal geheel via het internet (Zoom, Google meet etc.). Voor leerlingen of werkenden met slechter internet is afgelopen periode een hele opgave geweest. Voor mensen met bijvoorbeeld een glasvezelkabel is de afgelopen periode een stuk makkelijker geweest. Deze vorm van internet is namelijk razendsnel en zorgt ervoor dat je geen enkele last zult hebben van trage online meetings of laadsymbooltjes.


Glasvezelkabel – redder in nood
Voor velen zal de glasvezelkabel dan ook gefungeerd hebben als een echte redder in nood. Niet voor niks is deze vorm van de internet een van de snelste mogelijkheden die er is tegenwoordig. Deze vervangt haar (tragere) voorganger qua materiaal, want in plaats van koper zijn er andere materialen die internet veel sneller kunnen laten werken. Je zult hier ook een dusdanig verschil merken qua snelheid. Zoommeetings zullen een stuk beter verlopen en bepaalde bestanden en mails zullen een stuk sneller downloaden en versturen. 

Voor iedereen
Niet alle gebieden in ons land hebben toegang tot deze vorm van internet. Echter, ons land is hard bezig om dit voor iedereen beschikbaar te maken waar mogelijk. In sommige gebieden is dat lastiger dan andere door de grondstructuur. Toch wordt er alles aan gedaan om hier oplossingen voor te zoeken en te zorgen dat bij een volgende pandemie, iedereen toegang heeft tot goed, snel en steady internet. 

donderdag 14 oktober 2021

Bedrijfsinrichting uitbesteden

 

Met jarenlange ervaring weten wij als geen ander wat we moeten doen. Waar het vroeger allemaal begon met kleinere projecten, zijn wij nu uitgegroeid tot een succesvol bedrijf. Bedrijfsinrichting is voor ons dagelijks werk en weten dan ook goed in te spelen op de wensen van onze klanten. Onze aanpak bleek jaren terug succesvol te zijn en klanten maken er dan ook graag gebruik van. Om uw bedrijf (op)nieuw in te richten is een moeilijke en tijdrovende klus, daarom helpen we u graag verder met inrichten van uw kantoor of tandartspraktijk en leveren en bouwen creatieve oplossingen voor bedrijven als dat van u.

Kantoren

Omdat u waarschijnlijk vaak op kantoor bent is het belangrijk om hier prettig te kunnen werken. Bovendien is uw kantoor ook het visitekaartje van uw bedrijf, daarom is het belangrijk om in een representatieve omgeving te kunnen werken waar u ook uw klanten verwelkomt. Wij regelen alles vanaf het eerste idee, tot en met de laatste detail. Wij doen er alles aan om uw kantoorpand sleutelklaar te maken, zodat u er niks meer aan hoeft te doen.

Omdat u al genoeg tijd besteed aan het runnen van uw bedrijf, kunt u het regelen van uw gehele inrichting er niet bij hebben. Wij regelen alles van A tot Z en nemen verantwoordelijkheid over het project management, de uitvoering hiervan en nemen de verantwoordelijkheid over de rest van de gehele bedrijfsinrichting op ons. Om miscommunicaties en onduidelijkheid te voorkomen heeft u altijd 1 aanspreekpunt en wordt er een duidelijke prijsafspraak gemaakt, zodat u niet voor onverwachte verassingen komt te staan.

Tandartspraktijken

Het is vanzelfsprekend dat een tandartspraktijk een frisse look moet hebben. Dit is niet alleen voor u van essentieel belang, maar ook voor uw patiënten. Zij verwachte namelijk een goede behandeling in een schone praktijk. Wij ontzorgen u graag van de gehele inrichting en nemen de gehele verantwoordelijkheid op ons.

Contact

Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen zodat wij u vakkundig te woord kunnen staan, en waar nodig advies kunnen geven.

vrijdag 8 oktober 2021

Het op- en overslaan van goederen buiten jouw bedrijf

Bedrijven willen vaak alles zo veel mogelijk zelf doen. Maar soms kan dat niet. Je kunt niet van alles een expertise hebben en om toch een volledige bedrijfsvoering te kunnen hebben moet je dan de hulp van anderen inschakelen. Dit heeft betrekking op kennis, materialen en niet te vergeten, ruimte. Ruimte voor het opslaan van goederen en voertuigen is van groot belang voor veel bedrijven wat vaak onderschat wordt. Wanneer je niet genoeg ruimte hebt kun je een kleinere voorraad hanteren en kun je bepaalde projecten of klussen van klanten niet altijd uitvoeren. Het is dan ook belangrijk om genoeg ruimte te hebben en dat kun je gemakkelijk realiseren door een partner te vinden die jou kan ondersteunen in dit op- en overslag proces.

Het opslaan van goederen op een externe plek

Veel bedrijven denken bij het opslaan van goederen op externe plekken dat dit kan zorgen voor veel gedoe rondom het krijgen van de goederen. Maar dat valt reuze mee! Sterker nog, in veel gevallen zorgt dit er juist voor dat de goederen voor toegankelijker en mobieler zijn dan wanneer ze in een eigen loods staan. Dat komt door de materialen die aanwezig zijn in de loodsen zelf. Denk aan machines die het mogelijk maken om zeer zware ladingen gemakkelijk op een trailer te tillen. Zo is alles altijd goed toegankelijk en is het overslaan van de goederen kinderspel.

Het vinden van de juiste partner

Een partner vinden voor de op- en overslag van goederen of projecten is best lastig. Er zijn er veel die het aanbieden, maar het vinden van de juiste partner is een uitdaging. Zoek naar partners die jou de juiste voorwaarden bieden. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die aanbieden de goederen goed te onderhouden of die jou zelf bepaalde toegankelijkheid bieden. Bedrijven die bijvoorbeeld of afspraak werken zijn voor sommige bedrijven niet interessant genoeg. Denk er dus goed over na bij het vinden van de juiste partner.

donderdag 7 oktober 2021

Rijschool in Alphen aan den Rijn

 

Al sinds 1858 leren wij mensen hoe ze veilig en verantwoordt met hun voertuig om kunnen gaan. Door de ontwikkelingen op de voet gevolgd te hebben weten wij goed in te spelen op de vraag naar een rijschool in Alphen aanden Rijn. Onze instructeurs worden door onszelf opgeleid en hebben intussen jarenlange ervaring en zorgen ervoor dat jij alles weet wat je op je examen moet weten en hoe je veilig aan het verkeer kunt deelnemen. Wij proberen de sfeer zo leuk mogelijk te maken zodat je met plezier bij ons komt lessen, dit vinden wij namelijk erg belangrijk.

Onze rijlessen

Uiteraard heeft iedereen recht om te kunnen rijlessen en daarom bieden we verschillende pakketten aan. We weten van te voren niet precies hoeveel rijlessen jij nodig hebt om te slagen. Zo adviseren wij een onervaren leerling om zo’n 40 tot 50 lessen te nemen voordat zij beginnen aan hun examen. Voor een gemiddelde leerling is het handig om 30 tot 40 lessen te nemen, om hierna veilig aan het verkeer te kunnen deelnemen. Voor de vlotte leerlingen met een feeling voor autorijden bieden wij 20 tot 30 lessen aan en voor de wonderleerlingen 10 tot 20 lessen. Ook bieden wij naast deze opleidingen speciale opleidingen aan voor mensen met autisme, faalangst, ADHD of verwante problemen. Zij krijgen les van een instructeur die ervaren is op dit gebied.

Service

We vinden het erg belangrijk om goed contact met de leerlingen te behouden om een goede band op te bouwen en ervoor te zorgen dat onze leerlingen niet voor onverwachte verassingen komen te staan. Om een zo goed mogelijke sfeer te creëren vinden we plezier ook belangrijk.

Contact

Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen voor antwoorden op al uw vragen en geven wij u graag advies.

woensdag 6 oktober 2021

Autoschade herstel

 

Het is altijd vervelend om schade aan uw auto te hebben. Het ziet er onprofessioneel uit en kan bovendien gevaarlijk zijn voor u en uw medeweggebruikers. Ons team helpt u graag met autoschade herstel zodat u weer zo snel mogelijk de weg op kan. Ervaring leert ons dat mensen het vaak uitstellen om langs te komen. Dit begrijpen wij goed, omdat u uw auto gewoon nodig heeft. Echter adviseren wij u om zo snel mogelijk langs te komen om eventuele ergere schade te voorkomen.

Over ons

Ons bedrijf is uitgegroeid naar 9 vestingen en hebben met onze jarenlange ervaring een groot en zelfstandig bedrijf opgezet. Wij hebben de ontwikkelingen van de afgelopen jaren op de voet gevolgd en weten goed in te spelen op de steeds veranderende klantwens. Om onze klanten een zo goed mogelijk gevoel te geven en ze de beste ervaring te geven vinden wij het belangrijk om onze klanten goed op de hoogte te houden van de situatie, zodat zij weten wat ze kunnen verwachten waardoor ze weten wat hun te wachten staat. Dit voorkomt eventuele miscommunicaties of problemen met de klant.

Service

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn helpen we u graag verder met niet verzekerde schade. Uiteraard wordt niet alles gedekt door de verzekering en kan dus soms goedkoper zijn om het zelf te betalen en geen aanspraak te maken op uw no-claim

We kennen het wel, een vliegend steentje dat er voor zorgt dat u een sterretje in uw ruit krijgt. Dit kan verder scheuren tot een grote barst en kan uw zicht verminderen. Daarom adviseren wij u om zo snel mogelijk langs te komen. Ook merk erkend schadeherstel en parkeerdeukjes zijn dagelijks werk geworden voor ons.

Contact

Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen zodat we u vakkundig te woord kunnen staan.

 

Biercafé


Kom gezellig langs ons biercafé op misschien wel het leukste plein van Nederland, de Beestenmarkt in Delft! Ons sfeervolle biercafé heeft een gezellig terras met genoeg plekken voor iedereen! Neem je vrienden en familie mee en maak er een onvergetelijk moment van. Voor een feestje draaien wij onze handen niet om en nodigen je graag uit om bijvoorbeeld je verjaardag of diplomering te vieren! Er zal altijd genoeg plek zijn om het voor iedereen gezellig te maken. Ook om te studeren of te vergaderen bent u van harte welkom om langs te komen. Wij begrijpen dat u het lekker vindt om eens even op een andere plek te zijn en bieden je daarom een rustig plekje waar je je goed kan focussen!

Over ons

Met 15 verschillende Belgische bieren op de tap, waarvan er 4 regelmatig wisselen is er altijd ruime keuze uit bieren. Bent u niet helemaal thuis met Belgisch bier dan informeren we u graag over ons aanbod of kunt u kijken naar de recensies van onze gasten. Ook hebben wij een aantal heerlijke bieren op de fles, welke u kunt delen met vrienden of familie! Daarnaast kunt u ook lunchen, borrelen en dineren. Met ruime keuze uit onze menukaart is er altijd genoeg variatie en kunt u de lekkerste gerechten proeven.

Service

Met onze jarenlange ervaring als biercafé weten wij als geen ander wat onze klanten van ons verwachten. Om iedereen een onvergetelijk moment te geven willen we een gezellige sfeer creëren zonder enige problemen. Mochten er zich toch problemen voordoen, lossen we dit graag samen met de gast op en zorgen ervoor dat alles naar wens is.  

Contact

Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen zodat we u vakkundig kunnen helpen met uw vragen!

vrijdag 1 oktober 2021

Barista worden

 Door de enorme groei van ons bedrijf mogen wij de grootste en meest bijzondere evenementen voorzien van koffie, thee of smoothies. Door onze enorm lekkere dranken, de goede service en de beste apparaten overtreffen wij ons steeds weer. Onze werknemers worden goed opgeleid en zijn met jarenlange ervaring de het visitekaartje van ons bedrijf. Door de enorme vraag naar onze producten en diensten zijn wij op zoek naar personeel, is barista worden iets voor jou?


sales support medewerker


wij zoeken iemand die de sales afdeling kan ondersteunen en op professionele wijze klanten te woord kan staan en oprechte interesse te tonen in de klant! Je gaat samen met de klant op zoek naar wat de klant precies zoekt en biedt suggesties waar de klant zelf nog niet aan dacht. Voor deze functie zoeken wij iemand met dezelfde gastvrijheid mentaliteit als wij die vanuit ons kantoor potentiële opdrachtgevers te woord staat. Ben jij beschikt over een flinke dosis sociale vaardigheden, ben je vriendelijk en professioneel en ben je gestructureerd, wacht dan niet langer en neem contact met ons op!


Junior freelance barista


extractie, doorlooptijd en microfoam. Maak jij deze woorden helemaal je eigen? Wij verzorgen de hospitality op beurzen en evenementen. Ben jij lekker sociaal en leergierig? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!


Freelance (senior) barista


Wij zijn dé koffiespecialist met de focus op hospitality. Met ruim 750 opdrachten per jaar zijn wij een absolute uitblinker in de koffiemarkt. Ben je klantvriendelijk ingesteld en is koffie helemaal jouw ding, is gastheerschap een natuurlijke eigenschap van jou en stel je je proactief op? Dan is deze baan zeker wat voor jou!


Contact


Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen zodat we u vakkundig kunnen helpen! Wilt u solliciteren, bekijk dan snel de vacature!




Expediteur in Rotterdam

 Met jarenlange ervaring in containervervoer over land, ter zee en in de lucht zorgen wij voor meer dan 170 wekelijkse groupagediensten. Waar het voor ons allemaal begon was met het verzamelen van landing voor New York. Intussen zijn wij uitgebreid tot een groeiend bedrijf met ongeveer 150 werknemers in dienst waarvan sommige al meer dan 30 jaar meedraaien in ons bedrijf. Als Expediteur in Rotterdam verzorgen wij het gehele transport van uw ladingen, en zijn wij vanaf de beginjaren actief als douane-expediteur. Wij hebben mede dankzij onze expertise een vertrouwensband met de douane opgebouwd. Sinds 2010 zijn wij AEO-gecertificeerd en helpen onze klanten met volle tevredenheid met hun transport.

Diensten

In de wereld van groupagediensten zijn wij niet meer weg te denken. Via een netwerk van 170 havens zijn wij in staat om ruim 700 bestemmingen aan te bieden van over de hele wereld. zowel op import als export gebied zijn wij actief en zorgen voor een vlekkeloos transport van A naar B. Klanten maken hier volop gebruik van en kunnen hun export lading bij de loods aanleveren, maar de zending kan ook op locatie worden opgehaald. Uw lading krijgt een toegewezen plek overeenkomend met de eindbestemming. 


Vinger aan de pols


Het komt weleens voor dat een lading een andere afmeting heeft dan opgegeven, vaak omdat sommige klanten hun eigen lading niet hebben gezien. Bij eventuele problemen nemen wij telefonisch contact met onze klant op om te overleggen wat de volgende stappen zijn die we gaan ondernemen. Klanten worden volledig op de hoogte gehouden van het proces zodat zij controle over hun lading hebben. 


Douanezaken


Uiteraard zijn er papieren nodig om uw vracht te importeren of exporteren. Als douane-expediteur nemen we u alle last uit handen en zorgen wij voor alle papieren die u nodig heeft. 


Contact


Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen zodat we u vakkundig kunnen helpen!


Orthopedisch schoenmaker



1827 was het jaar waarin alles voor ons begon. Johannes Matthias merkte in die tijd dat veel mensen last van hun voeten hadden. Dat was niet zo gek, want toen waren er nog geen linkse en rechtse schoenen. Hij speelde in op de enorme vraag naar opmaat gemaakte schoenen begon werd Orthopedisch schoenmaker. Tijdens ons 100-jarig bestaan in 1927 ontvingen wij het predicaat Hofleverancier. Ook hebben wij 24 paar op maat gemaakte schoenen gemaakt voor koningin Wilhelmina, Prins Hendrik en hun dochter Juliana. Prins Hendrik vond zelfs zijn laatste rustplaats met onze op maat gemaakte schoenen aan zijn voeten…


service


Ook nu hebben veel mensen last van hun voeten. Het kan zijn dat je de verkeerde maat schoenen hebt gekocht, maar naast dat komen er nog veel meer factoren bij kijken om van die pijn af te komen. Wij als orthopedisch schoenmaker helpen je graag verder zodat u van uw pijn afkomt! We weten met jarenlange ervaring wat onze klanten van ons verwachten en bieden ze dan ook de service die zij verdienen. Ook hopen we in 2027 ons 200-jarig jubileum te vieren.


De 2 zusjes, Pamela en Marjolein die zich bezighouden met administratieve werkzaamheden en hun broer Christiaan als orthopedisch schoenmaker, zorgen ervoor dat u met een tevreden gevoel de deur uit loopt. Onze aanpak zorgt voor veel terugkerende klanten die tevreden zijn met onze diensten. Mochten er toch helaas miscommunicaties of ongeregeldheden optreden, zoeken we samen met de klant naar een geschikte oplossing. 


Na telefonische afspraak geven wij vakkundig advies en een gratis voetmeting. We kijken uitgebreid naar wat goed is voor de voet, wat dat is waar het fout gaat bij gewone schoenenwinkel.


Contact

Mochten er verdere vragen en/of opmerkingen zijn over onze producten en diensten kunt u gerust contact met ons opnemen zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen!